Ottoline en Frans

Vakantie 2022-1

Woensdag 8 juni met onze hagelnieuwe LMC Sassino 450D om 08:30 uur vertrokken richting zuiden en wel in 'rechte' lijn naar beneden. Na Antwerpen en Brussel ronden over Charlois verder.

Om 15:45 uur waren wij op camping Chalons en Champagne in de gelijknamige plaats.

Wat een genot is een mover! Straatje met opranden blijkt geen enkel probleem. Ook de samen met Robert geplaatste luifel is fantastisch.

Bij openen van de caravan zagen we aanvankelijk catastrofe; de deur van de kledingkast lag met 'kozijn' en al, half op ons bed. Gauw naar de Carrefour, voor juiste schroeven, een kruiskop schroefdraaier en een waterpomptang moeten kopen, omdat de gereedschapkoffer nog in Alphen is en kennelijk niet vanzelf was mee gekomen.

Blijkt helaas een slechte afmontage van LMC te zijn, waardoor ik ook nog houtlijm ben moeten kopen.

Enfin, de deur is voorlopig weer in orde, de verkoper mag voor de rest zorgen bij terugkomst.

Het weer is bewolkt, de lichte wind nog wat frisjes.

Tegen 12-ven kruipen we op/in ons grote bed.

Marianne

Oh maar dan baal je, een splinternieuwe caravan en da ligt de halve kast eruit! Ja, een mover is heerlijk hè