Ottoline en Frans

Vakantie 2022-1 dag 3

Weer goed geslapen. Na de douche en het ontbijt, rustig ingepakt.

Om ca. 10:30 zijn we gaan rijden, daarbij de zuidelijke rechte lijn (waar mogelijk) volgend. Dat was me een rit; smalle weggetjes, omrijden, 30 km zones, enfin om een uur of 17:00 checkten wij in.

We staan nu langs de Loire, in Nevers op camping de Nevers van Aquadis Loisirs.

Stroom hebben we via de 'buurman' want voor nu waren alle stopcontacten bezet. Morgen krijgen we onze eigen aansluiting of nemen die van de buurman zodra hij vertrekt.

Hebben zojuist een wandeling van het stadje achter de rug, op zoek naar iets eetbaars, wat ee vonden bij Casa di Roma. Ongezond, maar wel lekker.

Nevers is een heel oude stad met vestingkenmerken als poorten, stadswal en oude vakwerk huizen aan de Loire.

Zitten nu uit te puffen in een warm zonnetje, bij onbewolkte lucht en aan de koffie. Niet zoals gisteren want toen hadden we er een heerlijke eclair bij.

We zijn best moe en gaan waarschijnlijk op tijd naar bed.

Nou lieverds, tot volgend bericht.

Eh ja, kijk gerust ook op Polarsteps om ons vooral met foto's te volgen.